Roaccutane/Aknetrent ve Makyaj

08:35 Unknown 0 Comments

Selam yine ben geldim,

Bugün sizlere Roaccutane ve Acnetrent kullanırken yaptığım makyajdan bahsedeceğim.

Öncelikle bu ilacı kullanırken makyaj yapabilme iznini kendi doktorunuzdan almalısınız. Benim Aknetrent kullanırkenki doktorum izin vermemişti ve sadece güneş kremi sürerek dışarı çıkıyordum. Tabi rimel ve ruj kullanıyordum ama bb krem veya fondöten tarzı hiçbir ten ürünü kullanmamıştım.

Roaccutane kullanırken de, zaten önceki yazımda bu sürecimden bahsetmiştim, pek bir şeye dikkat etmedim, çünkü önceki olumsuz tecrübemden dolayı çok da umutlu değildim. Roaccutane kullanırkenki gittiğim doktorum makyaj yapmamda ve lens takmamda bir sorun olmadığını söylemişti. Zaten kendisi de önceki doktoruma göre çok daha rahat bir kadındı.

Peki neler kullandım ve ürünleri nasıl uyguladım?

Roaccutane/Acnetrent kullananlar bilirler, cildiniz çok kuruyor ve pul pul duruyor. Pul pul duran bir cilde ten ürünü uygulayınca sonuç kekimsi ve daha fazla pul pul görünen yüz oluyor. Bunu nasıl önleyebildin diye sorarsanız en temel cevabım şu olur: Yüze nem bombası yapmak. Nasıl yani? Şöyle, ilk önce sabah kalktığımda yüz yıkamasından sonra cildine nemlendirici sürüyordum, o emildikten sonra güneş kremimi sürüyordum. Bazen bu yeterli olmazsa öncesinde peeling ve yağ uygulayıp sonra bu işlemleri sırasıyla yapıyordum.

Tenim için iki ürün kullandım:


Pure Beauty Bb Krem

Kremi uygularken nemli sünger ile tampon hareketlerle uyguladım. Kesinlikle kuru ve pul pul cilde fırça veya kaşık fırçalar ile sürterek uygulama yapmayın yoksa derinizi daha çok soyar ve derinizdeki pullarınızı daha çok belli edersiniz.

Bir diğer kullandığım ürün:

Loreal Cushion Fondöten 

Bu ürünü kendi süngeri ile iyi nemlendirilmiş cildime uygulayarak sağlıklı bir görüntü elde ettim. Ikisini karşılaştırırsam bu ürün Pure Beauty Bb kreme göre daha az kapatıcı. Ikisi de ıslak sağlıklı bir bitişe sahip. 

Kapatıcı olarak ek bir ürün kullanmadım bu ikisi bana yeterli geldi zaten cildim kuru olduğu için fazla ürün kullanıp cildimin iyice kurumasını istemedim. 

Pudra zaten hiç kullanmadım. Bunun dışında göz makyajı; far, rimel, eyeliner hepsini istediğim zaman yaptım.

Umarım bu yazı size yardımcı olabilmiştir. Bir sonraki yazımda Roaccutane kullanırken lens kullanmaktan bahsedeceğim. Sizin de bahsetmemi istediğiniz konular varsa bana yazabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :3



0 yorum: