Birinci Ay Bitimi

10:09 Unknown 4 Comments

Merhaba,
Bu akşam nihayet son hapımı da yutarak birinci ayımı bitirmiş bulunuyoruumm. Kaldı 6 ay bir aksilik olmazsa. Bu son 10 günde neler oldu derseniz hemen anlatıyorum. Öncelikle kan tahlili için hastaneye gittim ve tahlil sonucum çok iyi çıktı. Hatta doktorum ilaca başlamadan önce verdiğim kan tahlilinden daha iyi olduğunu söyledi ve dozu arttırabiliriz dedi. Yani artık sabah akşam 20 mg yani toplam günlük 40 doz ilaç içeceğim.
Ayrıyetten önceki yazımda Nivea Med nemlendiricinin dudaklarım için yetersiz olduğundan bahsetmiştim. Bunun için de Blistex nemlendiriciden aldım.

Fiyatı boyutuna göre biraz pahalı olmasına rağmen daha iyi geldiğini söyleyebilirim. Ama abartılacak kadar da iyi bir nemlendiriciliği yok. Maalesef bundan daha iyi bir nemlendiriciliğe sahip lip balm tarzı ürünler olmadığı için de piyasadaki en etkili günlük kullanıma uygun olan ürün bu. Yani bundan sonra almaya devam edeceğim bir ürün. Evde ise bu ürünü kullanmak yerine Hametanı sürmeye çalışıyorum. Dışarı çıktığımda ise lip balmı çantama atıyorum, kurudukça dudaklarıma sürüyorum. 
Bunun dışında ellerim hâlâ geçmedi. Düzenli olarak nemlendiriyorum bakalım ne zaman düzelicek. Şuan bu haldeler:

Sol elimde ise fazla bir şey olmadığı için koymadım.
Bunun dışında saçlarımda kuruma oluştu. Yani üç günde bir yağlanan saçlarım final döneminde beş gün yıkayamadığımda bile çok temiz ve kuru gözüküyordu. Kurulduğundan dolayı da saçımın havası biraz indi ve saçlarım düzleşmeye başladı. Bu hep istediğim bir şey aslında. 
Yüzüme gelicek olursak bu bir ay boyunca sivilcelerim çıktı indi, yani kusma dönemine girdi yüzüm. Sivilcelerim hâlen çıkmaya devam ediyorlar ama eskisi gibi bir iki hafta durmuyorlar, en fazla dört-beş güne inmeye başlıyolar. Yüzüm soyuluyor ve kuruyor. Bu iyi bir şey. Ama yan etki olarak beni rahatsız eden bir olay olmadı. Sadece bir seferinde bir damla şeklinde burnumdan kan geldi ama hemen kurudu, hiç korkulacak bir durum değil yani. Çenemde beyaz noktalar, burnumda ise siyah noktalar yüzeye çıktılar. Doktorum bunun sivilcelerim gibi önce dışa vurup sonra geçeceğini söyledi. Yüzümün bir ay sonundaki hali ise şöyle:
Bu yüzümün sol tarafı

Bu ise sağ tarafı

Bence fark edilir bir değişme var. Daha yolun başındayım tabii. Ama umutluyum inşallah tamamiylen düzelicek hepsi. Yüzümün ilk halini görmek için şuraya tıklayabilirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar. Bir hafta sonra yine buradayım! 

4 yorum:

  1. Merhaba, tedavinin devami nasil gidiyor? Ayni ilaci bende kullaniyorumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ben ilacı yarıda kesmek zorunda kaldım bununla ilgili bir yazı yazacağım. İnşallah sizinki çok güzel geçmiştir bir sorun çıkmamıştır :)

      Sil
  2. biliyormusun o el bende de çıkıyo neden oluyormuş biliyormusun güneşten güneşle etkileşime girdiğinde el öyle oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleymiş, maalesef sonradan güneş ile temastan olduğunu öğrendim, bir de hava koşulları ve havanın nemsiz olması da etkileyen diğer faktörlerdenmiş. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.

      Sil