3. Hafta Bitimi

04:19 Unknown 0 Comments

Merhaba arkadaşlar,
Bugün 3. haftamı da tamamlamış bulunmaktayım. Bu hafta benim için biraz zor geçti vizelerim yeni bitti, finallerim bu hafta biticek pek vakit bulamadım o yüzden. Bunu yazarken bile çok az bir vaktim var. Peki bu hafta neler oldu diye sorarsanız hemen başlıyorum. Öncelikle cildimde beyaz pul pul görüntüler oluştu. Sağ elimde ise egzama tarzı küçük kırmızı noktalar çıktı. Halbuki her gün nemlendiriyorum ve gece yatarken de mutlaka Lipo nemlendiriciden sürüyorum.


Bu da sağ elimin görüntüsü

Bir haftadır varlar ve hâlâ geçmediler. Bunun dışında çenemde ve burnunda baya bir pütürtü oluştu. Sivilce konusuna geçersek hafta içinde sağ yanağında kocaman bir sivilce, sol yanağımda kocaman iki sivilce ve kaşlarımın arasının hemen üstünde alnıma doğru yine büyük bir sivilce çıktı. Sol yanağımdakiler ve alnımdaki sivilce iki uç güne kuruyup kabuk tuttular ama kabukları baya bir kaldı. Bir iki gün sonunda da gittiler. Ama sağ yanağımdaki kabuk bağlayıp küçüldü ama hâlen yanağımda durmakta. Şimdi de bu hafta sonundaki yüzümü gösteriyorum size.
Bu sağ yanağım

Bu da sol yanağım

Yeni sivilcelerim çıkmaya hazırlanıyor. Bakalım bir dahaki hafta nasıl geçecek. Bakım rutinimde değişen tek şey ise dudak konusu oldu. Dudaklarıma artık Nivea etki etmiyor. Çok düşük kuruma derecesi varken veya normal dudaklar için nemlendirmesi iyi ama artık bana iyi gelmiyor ben de sürekli yanımda Hametan ile geziyorum. Tabi ki bu da zor oluyor. En kısa sürede Blistex dudak koruyucularından almayı düşünüyorum. Onun dışında bir farklılık yok.
Bu haftalık benden bu kadar. Haftaya tekrar buradayım!

0 yorum: