İkinci Hafta Bitimi

08:37 Unknown 0 Comments

Merhaba arkadaşlar,
Akşam yemeğinden sonra 14. 20 mglık ilacımı da içerek ikinci haftamı tamamlamış bulunuyorum.
Yazmadığım şu bir haftada neler oldu derseniz hemen başlıyorum.
Öncelikle cildim ciddi bir şekilde kurudu. Artık kuruluk yanaklarıma alnıma ve çeneme kadar geçti. Pul pul beyaz bir görüntü oluştu. Tabi ki kurumaya başladılar ama çok bir gerginlik hissetmiyordum açıkçası. Dudaklarını sürekli nemlendirmek zorundayım yoksa acıyor ve kuru hissediyorum. Elinin altında sürekli dudak nemlendiricimle geziyorum. Bunun dışında birkaç gün burun çevrem tahriş oldu ve krem sürdüğümde bile kuruluktan dolayı yandı. Kremsiz burun çevrem çok acıyordu. Şimdi ise normale döndü, bir acı hissetmiyorum. Ellerimin üstünde çok küçük noktalar çıktı ama sürekli nemlendirdiğim için hiç belli olmuyorlar. Sivilcelerime gelirsek bu son iki günde 5-6 sivilcemin uçları çıktı ve büyüdüler. Sanırım kusma dönemine artık başlıyorum. Gözlemlediklerim bu hafta içerisinde bunlardı. Şimdi ise bu hafta bitimindeki yüzümün geldiği duruma bakalım.

Bu benim sağ yanağım 
Bu da sol yanağım ve çenem. Sol yanağımda baya bir sivilce ucu çıktı.

Benim bir haftam böyle geçti. Bakım rutinim ise değişmedi. Şimdilik benden bu kadar. Haftaya yine burdayim!

0 yorum: