1. Hafta Bitimi

08:19 Unknown 0 Comments

Merhaba arkadaşlar,
Bugün itibariyle Aknetrent kullanmamdaki bir haftamı dolduruyorum. Gün gün yazmak zor olduğu ve her gün pek değişme olmadığı için haftalık olarak yazmaya karar verdim. Bu bir haftada neler oldu derseniz hemen onlara geçeyim. Öncelikle Aknetrent kullanmadan önceki yüzümü göstereceğim size.

Bu benim sol yanağım ve çenemin sol tarafı

Yüzümün sol kısmı

Yüzümün sağ kısmı

Bir hafta içinde benim yüzümde gözlemlediklerim ise şunlardı:
-Sivilcelerimin ucu çıkmaya başladı ve büyüdüler. 
-Yeni birkaç sivilcem çıktı ama en fazla üç taneydi, çok fazla bir artış olmadı.
-Ucu çıkan sivilcelerim sönmeye başladılar.
-Burnumun üstü ve yan kenarları pul pul soyulmaya başladı.
-Burnumun içi kurumaya başladı.
-Dudaklarım zaten kendiliğinden kuru oldukları için bariz bir değişim olmadı.
-Dudak kenarlarım kurumaya başladı.
-Yanaklarım ve alnımda şuan belirli bir soyulma yok, hâlâ aynılar.

Genel olarak sadece burun ve ağız çevremde kuruma yaşadım. Burnum soyulmaya başladı. Sivilcelerim artmaya ve büyümeye başladılar.

Peki bu bir hafta boyunca ben neler yaptım ve nelere dikkat ettim?
-Her gün en az 3 litre su tüketmeye çalıştım. Yapamadığım günlerde bile 2 litreyi tamamladım.
-Yanımda sürekli bir dudak nemlendiricisi bulundurdum. (Nivea Med Protection SPF 15) 
-Gece yatarken ince bir tabaka şeklinde dudaklarıma Hametan sürdüm.
-Yine gece yatarken ellerime ve kollarıma Excipial Lipo Kremini sürdüm.
-Yüzümü yıkadıktan sonra kağıt havluyla kurulamaya başladım. Artık havlu kullanmıyorum.
-Her gün dışarı çıkmasam bile mutlaka güneş kremimi sürdüm.
-Yanımda cilt nemlendiricimi ve güneş kremimi taşımaya başladım.
-İlaçlarımı almayı unutmamak için kendime alarmlar kurdum.

Şimdi ise bir hafta sonucundaki cildimi göstereceğim.

Bu yüzümün sağ tarafı

Bu da sol tarafı.

Benim bir haftam böyle geçti. Umarım yardımcı olmuşumdur. Gelecek hafta tekrar buradayım!



0 yorum: